تجاوز به زنان و دختران به بهانه کنتورنویسی برق !!

دریافت کد آمارگیر سایت

 
تهران باکس
  دیدنی های جذاب امروز
100833487463

منبع : http://kalagnews.rozblog.com]]>

نظرات شما عزیزان:

3aber
ساعت22:07---16 خرداد 1391
س. وب شما قشنگی داری من از شما می خوام که برای بالا بردن بازدید باهم تبادل بنز کنیم
من می خوام بنز تبلیغاتی من ر وداخل وبلاگ شما قرار بدم من از شما انتظار همکاری دارم
منتظره جوابم لطفا جواب منوداخل
(پیام خصوصی بنویسید)


sahar
ساعت19:38---16 خرداد 1391
ببخشید من تازه دو روزه که برنامه ساکس رو نصب کردم ولی هر کد رو که مربوط به ساکس می شه را می زنم قبول نمی کنی و تازه باعث می شه که من حتی تو سایت گوگل هم نتوانم بروم اگر میشه راهنمایم کنید ممنون از وبلاگ خوبتون
پاسخ: salam doste khobam tahala nadidam kasi be in moshkel bar khorde bashe ama az vared kardan etelaat motmaen bash yani khodet ba keybord adad haro vared kon va copy nakon in karo bokon age bazam moshkel dashti behem khabar bede rasti in id mane (rezabax021@yahoo.com) age khasti be in khabar bede rasti vaghti adad haro vared kardi roye check click kon ye eroor ghermez behet mide hamono vasam bego montazeram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 14 / 4 / 1391برچسب:, :: 11:52
رضا طالبی

آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها